vrijdag 14 september 2012

Te aan bevelen.... Blogs

Hee people,

Alweer het tweede artikeltje van vandaag , want ik schrijf vanaf nu elke dag 2 artikels.
Een komt aan het begin van de dag online en een rond het middag tijdstip.
Zo weten jullie dat ook weer, in ieder geval wou ik het vandaag hebben over mijn favourite (beauty)bloggers.
De meeste die ik noem komen je misschien wel bekend voor , maar ik vond het toch leuk om dit te doen.

1.Beautygloss:
Dit is echt een grote nummer uno! Door haar ben ik in het bloggerwereldje terecht gekomen en ben ik ook begonnen met bloggen.
Ze heeft altijd leuke artikels en nu ook bijna elke dag filmpjes!!!  Ook heeft ze veel do it yourself dingen en dit spreek mij ook heel erg aan omdat ik wat creatiever bezig wil zijn.Ik zou zeggen kijk eens rond op www.beautygloss.nl

2.Vera Camilla:
Deze beautybloggster ontdekte ik ook bij toeval.
Ik was namelijk op internet beautybloggers van wat jongere leeftijden aan het zoeken en toen kwam ik bij haar terecht.
Ze is dan niet even oud , maar toch schrijft ze over meer dingen waar ik ook mee te maken heb.
Ze schrijft hele leuke en informatieve artikels en heeft ongeveer 1 filmpje per week.
Dus check it out  : www.veracamilla.nl

3. Teskuh:
Deze kwam ik niet bij toeval tegen , maar eerder door een vriendin.
We waren op een gegeven moment namelijk toevalig over beautybloggers aan het praten en zij zei jaa je moet echt op een Teskuh.nl kijken.
Dus ik meteen kijken en ja hoor een super leuke beauty,fashion en lifestyle blogger.
En ook want jonger (17) Teske is super grappig , soms wel een beetje grof taalgebruik.
Maar zeker hele leuke filmpjes en artikels en ik heb dan ook nog nooit gehad dat ik met tegenzin haar artikels heb gelezen.

Oké dit was het voor deze keer, ik zie jullie bij de volgende Te aan bevelen... Blogs.

Byee, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten