donderdag 6 september 2012

My challenge!

Vandaag weer een nieuwe dag school achter de rug wat zwaar.
Twee uur gym, wiskunde, duits, engels,informatica,biologie .
Dit was dus niet meteen de leukste dag van de week, maar het kon er mee door want gym is ook wel eens leuk.
Morgen wiskunde proefwerk over een hoofdstuk dat ik niet helemaal snap (stress!!!).
Maar met goed voorbereiden moet het wel lukken! Ik heb btw ook een challenge voor mijzelf bedacht.
Ik ga voor minimaal een week 1,5-2liter per dag water drinken, volgende week rond deze week hier meer hierover.
Ik weet namelijk niet of mij dit gaat lukken , want jaa ik ben niet zo'n water mens.
Nu ffe mijn house kleeren aantrekken en nederlands en wiskunde leren.
Ik spreek jullie hopelijk sooon!

Bye,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten