vrijdag 7 september 2012

Weekend update !!

Hee people,

Het is eindelijk weeekenddd!! wat heb ik hier naar uit gekeken.
Echt niet normaal dit zo'n drukke week gehad en net mijn eerste toets van dit jaar gehad een wiskunde so ! Ik hoop dat ik een goed cijfer heb , maar hier later meer over.
In ieder geval ik ben dus nu al gestopt met mijn challenge om 1,5 tot 2 liter water per dag te drinken.
Dit is namelijk echt super veel en ik hou het haast niet vol.
Maarjaa ik probeer wel zoveel mogelijk water te drinken ;).
Ik ben ook ziek dit is natuurlijk niet zo'n leuk begin van je weekend, maarja niks aan te doen.
Gewoon lekker rustig aan en dan maandag fris en fruitig beginnen!
Dit was het denk ik wel weer voor nu.
Ik ga een planning maken voor school en dan beginnen met huiswerk en chillen natuurlijk!
Straks komt er nog een review onlinee.

Byee,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten