vrijdag 14 september 2012

Nailpolish and me Tag


Nailpolish and me Tag:


Hee Guys,

Vandaag weer een Tag , omdat ik mijn eerste Tag mij goed beviel en ik denk dat jullie het ook wel leuk vinden om te lezen.
Have fun!

 

1.Hoeveel lakjes telt jouw stash?

Ik ben echt een nagellak gek, maar toch is mijn stash vrij beperkt.
Mijn stash telt namelijk ‘’maar’’ 23 nagellaken.
Ik wil in de toekomst zeker gaan uitbreiden , maar ik heb er laatst ook heel veel weg gedaan dus het word tijd om weer nieuwe te kopen.


 

2.Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Ik bezit de meeste lakjes van Catrice, ik vind dit namelijk echt een heel fijn merk.
Met goed dekkende nagellak en goede kwastjes (btw die nieuwe kwastjes van Catrice vind ik toch een beetje onhandig).

 

 

3.Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Dat is zeker roze, roze is niet mijn lievelingskleur maar zeker een kleur wat ik graag op mijn nagels heb.
Ik zal dus ook in de toekomst roze lakjes blijven toevoegen aan mijn stash.


 

 4.Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Ik weet wel zeker dat er finishes zijn die ik niet bezit.
Zoals matte finishes , metallic etc.
Mijn Wishlist word steeds groter :o!


5. Welke nagellak draag je het meest?

Een van La femme Beauty ik heb hier maar een nagellak van.
Maar het is zo’n fijne nagellak dat ik hem haast elke keer als ik mijn nagels overnieuw lak draag. Hij heeft een heel fijn lakje en het droog heel snel op wel heb ik soms last van bubbels, maar dit kan ook aan mij liggen.

 

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?

Geen een want ik heb laatst alle lakjes weggedaan die ik niet meer gebruikte.

 

 

 

7. Gebruik je een basecoat?

Ja ik gebruik altijd een basecoat want ik vind het heel vervelend als mijn nagels verkleuren.
Alleen vind ik de basecoat die ik op dit moment gebruik niet heel erg goed.
Tijd om een nieuwe aan te schaffen. Tips altijd welkom!

 

8. Gebruik je een topcoat?

Voor het grootste deel wel behalve als ik haast heb , of als ik weet dat ik het toch al snel af ga halen.
Maar met Nailart gebruik ik het sowieso altijd.

 

9. Stempelen of uit de losse hand?

Ik ben al lang aan het denken om een stempel set te kopen van essence , maar heb dit tot nu toe nog niet gedaan.
Dus nu zou ik zeggen uit losse hand.

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?

Daar kan ik echt niet uit kiezen , het ligt eraan.
In de winter en bij verjaardagen/feestdagen heb ik altijd zin in glitters.
En gewoon dagelijks op school heb ik zin in crème finishes .
Maar als ik echt zou moeten kiezen ga ik voor glitter/shimmer nagellakken die zijn lekker vrolijk.


11. Voel je je kaal zonder nagellak?

Ja eigenlijk wel , want ik draag werkelijk elke dag nagellak behalve in het weekend/vakanties.

Dus mijn antwoord is ja , nagellak is gewoon een onderdeel van mijn outfit.

 


12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

Geen een ik heb echt al heel lang geen nagellakken meer gekocht.

 

 

Dit was het weer , ik hoop dat jullie ook deze Tag leuk vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten