maandag 10 september 2012

Ontdekkingen


Hee peeps,

School is voor mij nu alweer 4 weken bezig en met school beginnen de nieuwe ontdekkingen ook weer.
Dit is op het gebied van eten, drinken etc.
Ik wil hierbij wat ontdekkingen van de afgelopen periode met jullie delen.

1. Perzik yoghurt drink :
Dit is misschien wel een van de lekkerste dingen die ik ooit geproefd heb.
Ik keek namelijk laatst in de koelkast en had zin in eens wat anders dan gewoon water of frisse fruitdrank.
En mijn blik werd meteen getrokken door dat ik Perzik erop zag staan en het o% vet teken.
Want dit is natuurlijk altijd goed :d.
Ik proefde het en kon mijn ogen niet geloven zoiets lekkers met o% vet super goed.
De pak is dus ook al binnen één dag op gegaan! Waarschijnlijk zitten er wel veel suikers in , maar tenminste 0%vet een echte aanrader dus!
Het is te koop bij de AH  eigen merk en ik denk dat het zo’n 2 à 3 euro kost.

2. Aardbei yoghurt drink:
Dit is misschien niet heel iets anders , maar wel als je niet zo’n perzik liefhebber bent kan je dit wel proberen.
Net als bij de Perzik yoghurt drink zit er 0% vet in dit lekkere drankjes.
Ren dus meteen naar de AH want deze lekkere en ‘’gezonde’’ drankjes moet je echt snel proeven.


3. Winacties:
Meedoen aan winacties is echt heel erg leuk daar ben ik wel achter gekomen.
Ik heb aan twee winacties meegedaan een van de trekpleister en een van beautylab.nl
Ik hoop dat ik win en als ik win zullen er wel reviewtjes op mijn blog verschijnen.

 

4. Lezen:

Ik denk dat heel veel mensen denken dat lezen saai is , maar serieus lezen is heel ontspannend.
Dit is dus ook een grote hobby voor mij op dit moment en als je andere talen leest gaat je woordenschat ook nog omhoog.
Echt een aanrader om te proberen dus.


Dit waren de ontdekkingen weer  , hopelijk vonden jullie het leuk.
En ik ga nu maar weer verder met de volgende ontdekkingen.

Byee,,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten