zondag 9 september 2012

Profielkeuze


 

Hee peeps,

Vandaag iets over het een van de belangrijkste dingen in mijn schooljaar namelijk : De Profielkeuze.
Ik zit nu namelijk in 3 Vwo en het is dus zover in januari moet ik al mijn profielkeuze maken.
Dit is natuurlijk super spannend en ik weet dat er duizenden kinderen zijn die dezelfde keuze dit jaar moeten maken dus heb ik wat tips die ik zelf ook ga gebruiken.


Als 1e als je nog niet weet wat je gaat doen is mijn tip kijk op het internet er zijn heel veel beroeptests online en door die te maken kan je een beetje pijlen welke kant je op wilt gaan.
Ik zal zelf ook gaan kijken welke profielen er zijn en welke vakken erin zetten.
Ik ga zelf ook binnenkort beginnen met dit onderzoek het is namelijk heel belangrijk dat je hier op tijd mee begint als je dit namelijk niet doet zit je straks in de problemen.
Google even lekker rond en zoek nou naar wat jij echt super leuk vind.
Ik ga beginnen aan mijn zoektocht en hopelijk jullie ook !

Write Yaa,,, <3

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten