zondag 14 oktober 2012

Aanraders

Hee,

Ik zie op heel veel verschillende blogs voorbijkomen met favoriete voorbijkomen, maar ik dacht hé ik doe het eens even anders en noem het : Aanraders!
Dit word als het goed is mijn vaste topic iedere maand en zo kan iedere maand weer 3 producten aan jullie aanraden .
Misschien zit er wel iets voor jou tussen?

En vandaag dan de eerste als eerste wil ik jullie iets aanraden wat jullie al voorbij hebben zien komen met een revieuw.
Namelijk: 1.de Mildeen Voetverzorging Peeling .
Dit is zo'n fijne voetscrub , hij maakt je voeten heerlijk zacht en droogt je voeten ook totaal niet uit.
Zeker een grootpluspunt is ook de geur van de Peeling , hij ruikt namelijk ook heel lekker en laat een licht geurtje achter op jouw voeten.
(kijk terug op site voor review ervan)
2. Eurosport Nagellakremover : Dit is zoiets wat je niet heel snel ziet liggen in het schap.
Namelijk een nagellakremover voor maar 0,70 cent !! Ik ga hier zeker nog een review over schrijven met een ander product van dit merk.
3.Sanex deo Invisible deo :
Ik heb het nu over de deospray, en op het eerste gezicht was ik helemaal niet tevreden over deze deo.
Maar ik ben hier later heel tevreden over geworden, omdat het wel heel handig werkt voor een ander doeleinde.
Als je wilt weten waarom ik toch tevreden ben geworden over deze , moet je de komende dagen de site in de gaten want er komt een revieuw online.

En dit waren ze dan weer hopelijk hebben jullie er wat aan gehad,
Ik zal proberen weer wat reviews online te zetten, als jullie dat leuk vinden tenminste.
Als jullie nog aanvragen hebben over berichten die jullie willen zien, hoor ik het graag!

Byee <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten