maandag 15 oktober 2012

Angsten

Ja iedereen heeft angsten en ik dus ook.
Vandaag ga ik jullie vertellen over mijn grootste angsten van het leven.
Een daarvan gaat mij vandaag weer gebeuren en dat is : De Tandarts!!!!
Ik vind de tandarts echt vreselijk om naartoe te gaan , en jij denkt misschien wel van waarom zou je de tandarts eng vinden? Nou dat ga ik je dan nu vertellen.
De tandarts stinkt als eerste als je binnenkomt echt enorm , dan gaat de tandarts je ook nog boren in je mond wat echt ontzettend pijn doet.
En dan misschien wel het ergste, je hebt na afloop zo'n vies smaakje in je mond echt niet te beschrijven en dan mag je ook nog eens een halfuur tot uur niet eten! De tandarts is dus echt helemaal het ergste wat ik vind en daarom ben ik ook blij als ik er altijd weer 3-6 maanden vanaf ben! :).
Hebben jullie nog dingen die jullie echt eng vinden? laat het achter bij de reacties !

Greetz, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten