donderdag 18 oktober 2012

Egale huid update#

Yep, weer een egale huid update, misschien post ik zulke upates te vaak, maarja ik vind het leuk om dit te schrijven.
Ik heb nu weer iets met mezelf afgesproken, ik ga namelijk beginnen met een fles water per dag drinken .
IK hoop dat mijn huid hierdoor verbeterd gaat worden, willen jullie weten of dit gaat helpen.
Ik zal denk ik voorlopig even geen blogpost online zetten, ik ga vanaf morgen namelijk keihard bikkelen voor school.
Ik moet namelijk nog ffe mijn testperiode super afsluiten en ffe goed eerste rapport maken.
Dusjaa ik hoop dat jullie dit begrijpen, maar er staan wel 70 berichten online, dus genoeg leesvoer.
Kijk dus gerust terug,! Hopelijk tot snel :) (btw natuurlijk komt er over een paar dagen wel een update hoe het nou met mijn huid gaat :) .

Greetz, <3

1 opmerking: