zondag 21 oktober 2012

Wishlist

Hee,

Zoals jullie weten ben ik die hard (als je het zo schrijft ?) aan het sparen.
Daarom dacht ik hé laat ik eens een wishlist maken met 10 dingen, in plaats in een keer van alles.
Zo kan ik namelijk beter overzicht houden en ervoor zorgen , dat als ik deze 10 dingen heb gekocht, ik weer een andere wishlist kan maken.
Kortom het is dus de bedoeling dat ik per keer 10 dingen ga opschrijven, en per 3 punten ga shoppen.
Is het duidelijk ? :)
btw: de wishlist is in willekeurige volgorde ;). En als ik dingen ga kopen komt er ook een shoplog online ;).

1. Paco Rabanna Lady million :
Oke dit is very nice, maar wel heel erg duur.
Dit is zeker wel iets wat ik in de komende periode wil bemachtigen.
Daarom heb ik het ook op mijn voorlopige wishlist gezet .

2. Tea tree skincare kit van the body shop :
Dit ontdekte ik laatst , en zoals jullie weten ben ik druk in de weer met een goede huidverzorging voor de onzuivere huid.
Daarom wil ik dit graag uittesten, hopelijk werkt het.

3.Balmi lipbalm :
Dit zag ik laats bij de douglas in een grote bak liggen , en ik dacht meteen aan masha van beautygloss en serena van beautylab.
Hun hadden het namelijk vaak over een soort van lippenbalsem in een bolletje , die je over je hele lippen in een keer kon rollen.
Ik dacht daarom dat dit alleen via internet of douglas te koop was. Maar gelukkig niet! :)

4. 5 nieuwe lakjes essence :
Ik heb al een tijdje geen nagellak meer gekocht, en wil graag de (nieuwe) verbeterde lakjes van essence uitproberen.

5.rosé goud horloge:
Dit hebben jullie al meerdere keren op mijn wishlist gezien, maar toch heb ik dit nog niet gekocht.
Hebben jullie nog goede tips waar je dit kan kopen?

6.beyonçe heat:
Dit parfum heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden.
Ik dacht als grote beyonçe fan wel van die moet ik hebben, maar ik dacht dat het een belachelijke prijs had.

Maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn! Mijn zus kreeg dit geutje voor haar verjaardag en ik vind hem echt heerlijk en ga hem dus hopelijk zeer binnekort aanschaffen.
 
7.Sally Hansen nagelverzorging:
Ik heb best lange nagels , maar wil wel meer verzorgde nagels .
Daarom zou ik 2 lakjes van Sally Hansen willen aanschaffen om mee te beginnen :)


8.Big Bazar Nagellak :
Deze winkel ontdekte ik paar maanden geleden toen ik met een vriendin naar de action ging.
Er bleek namelijk een winkel naast te zitten : De BIG BAZAR!! Wat een goede prijzen en wat een leuke merken.
Ik zal dus alle big bazar nagellakjes van paris memories aan mijn collectie willen toevoegen.


9.Onderrokjes H & M :
Ik ben (misschien dat jullie dat nog niet wisten) niet echt een hakken en rokjes mens.
Maar omdat ik over zo'n kleine 2 maanden jarig ben, wil ik 2 onderrokjes van H&M toevoegen aan mijn kleding stash.
IK zou graag met een zwart rokje en een grijs rokje willen beginnen .

10. Blotting papers :
En last but not het minste :p blotting papers.
Dit zag ik al in diverse shoplogs voorbij komen en ik dacht wauw dit is echt voor mij gemaakt gewoon :o Het zijn papiertjes die als je een glimmend hoofd hebt.
Al het vet van je gezicht absorberen.
Ik zou graag een pakje bij de h&m en eentje van essence willen proberen.
Hier kan ik dan een challenge van maken als jullie het leuk vinden?


Dit was het dan weer, ik had gezegd dat ik minder zou bloggen, maar ik miste het en daarom hier toch nog even een post!

See ya , <3

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten