vrijdag 12 oktober 2012

Favourite...... Songz

Hee Guys,

Vandaag het begin van een nieuw onderdeel van mijn blog genaamd : Favourite......
En vandaag is Favourite liedjes aan de beurt, een van mijn favourite bezigheden op de dag.
Ik ben namelijk gek op dansen en dus ook op muziek, mijn smaak varieert van klassiek naar hip hop.
Hierbij een top 5 van mijn favourite liedjes op dit moment :


1.Far East Movement - Turn Up The Love ft. Cover Drive

:
Dit liedje ontdekte ik een paar weken geleden , en sinds dien luister ik hem echt elke dag.
Het is echt een dansnummer en hier kan je echt helemaal op losgaan , kortom Awsomee!!
Als je op de titel klikt opent zich een link naar het liedje. Zeker luisteren!!

 


2.Nicki Minaj - Pound The Alarm (Explicit)

Dit liedje ken ik al langer maar toch blijft hij leuk.
Het is een dancy song , maar toch weer niet super druk en echt heerlijk om lekker mee te zingen.
Enjoy!

3.Demi Lovato - Give Your Heart a Break

Zoals ik jullie al aan het begin van deze blogspot zei varieert mijn muziekstijl heel erg.
En dit is een voorbeeld van een middenweg, het is een super leuk meezingliedje .
Maar geen dansliedje ,wel super leuk en ook prima om huiswerk op te maken.

4.will.i.am - This Is Love ft. Eva Simons

Dit is werkelijk een superlekker nummer om helemaal op los te gaan, met de afwisseling van rustig naar druk is het ook nog heel ontspannend.
Het is echt een supervette hit en ook nog met iemand van eigen bodem :).
 

5.Cheryl - Call My Name

Last but not least , Dit nummer heb ik zeker voor een week elke dag , elk moment zitten draaien.
Maar zoals jullie waarschijnlijk al verwacht hadden ging het op een gegeven moment vervelen.
En nu ik deze blogpost schrijf denk ik eraan om dit liedje maar eens weer te gaan luisteren.
Dit is een super swingend liedje, en ook een super leuk ding is om ook het dansje te leren.
Dit maakt het luisteren ervan al een stuk leuker.

Dit was het dan weer, Voor links van de liedjes moet je gewoon op de titel klikken ;).
 
Greetz ,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten