vrijdag 26 oktober 2012

Ochtend update

Hee, 
Ffe een ochtend updaatje , vandaag is het Vrijdag dat betekent bijna WEEEKENNDDD!!!
Ik heb een hele drukke week gehad en ben dus ook blij dat het eindelijk weekend is :).
Jullie ook?
IN iedergeval heb ook wel goed geslapen zo'n 8 uur, en dat is wel heel veel als je kijkt naar hoeveel ik de afgelopen dagen geslapen heb.
Meestal ging ik namelijk rond 11uur-half 12 naar bed en stond ik half 6-6 uur op om de stof nog te herhalen.
Ik ben echt benieuwd naar de resultaten , maar ik hoop dat ze goed zijn, want ik heb er heel hard voor gewerkt.
In iedergeval ik zie nu op de klok dat het al tijd is om me te gaan klaarmaken voor school :) .
Ik zal echt proberen beter te plannen (misschien nog een leuke lifestyle tip?) Ik zou de aankomende dagen zeker nog wel wat artikeltjes online zetten :) , Dont worry ;).

See ya , <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten