zaterdag 27 oktober 2012

Week-end!

Waaaahhhh, it's finally weekend :) .
Jullie weten niet hoe blij ik ben , of toch misschien wel ? In ieder geval ik heb zo'n drukke week gehad (en toetsen) en heb een gemengd gevoel erover.
Daarom wil ik het de komende weken beter gaan doen, ik wil super duper cijfers gaan halen, geen stress hebben en tegerlijkertijd ook gewoon kunnen chillen, impossible?

In ieder geval kreeg ik gister ook nog een verrassing, mijn zussen en moeder kwamen namelijk thuis van shoppen en ik en mijn zusje waren niet mee , omdat wij school hadden, daaorm hadden ze voor mijn zusje oorbellen meegenomen (SUPER MOOIEE!) En voor mij nagellak ! :) altijd goed natuurlijk en het stond ook op mijn wishlist want het is : Paris memories nagellak! ahahaha :) .
Oké en nu weer even wat rustiger, ik zal binnenkort een revieuw online zetten, met swatches , maar daarvoor moet ik eerst nog een nagelwiel kopen, want ik had heel lange nagels , maar heb ze gisteren weer helemaal kort geknipt, omdat ik mensen al begon te krabben :$(no joke).
Ik zal jullie alvast verklappen welke kleuren het zijn : Roze, lichtblauw achtig en een glitterlakje met verschillende kleuren glitters (o.a rood ,blauw,oranje ) .
Khoop dat ik jullie een beetje nieuwschierig heb gemaakt ? In ieder geval revieuws en dat soort stuff komen er dus binnenkort aan !

Dit was het dan weer, ffe een updatje over mijn leben (hahah sorry komt door blokuur duits die ik heb gehad :p). En als jullie weekend hebben heel fijn weekend, en succes met school .
Ik spreek jullie snel weer!

Bye, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten