zondag 28 oktober 2012

Updaatjee

Hee mensen,

Ffe een snelle update tussendoor, ik ben namelijk net klaar met het leren van mijn natuurkunde proefwerk voor morgen , en ben dus helemaal brak :s.
Ook heb ik het gevoel dat het er niet helemaal 100% inzit dus morgen de wekker om 06:15 gezet :s .
In ieder geval ik laat jullie nog wel weten of het goed is gegaan.
Ik ga nu even avondeten , dan nog duits leren en economie misschien een beetje maken en dan is het alweer tijd om lekker te gaan chillen en lekker te gaan slapen :).
Morgen begint er weer een nieuwe week school, en mijn voornemen voor deze week is een no-stress week.
Benieuwt of het mij is gelukt? Houd dan zeker deze week mijn blog in de gaten.
Ik ga waarschijnlijk dinsdag ook een beetje shoppen, maar dit is nog niet zeker en dan komt er ook een fotoshoplog online:) dus jaa nog veel in petto deze week.
Dan moet ik natuurlijk wel zorgen dat ik lekker vooruit heb gewerkt, dus is het maar eens tijd om te gaan mensjees, hopelijk see ya soon!

Bye, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten