zaterdag 27 oktober 2012

Wishlist B-day

Vandaag weer een wishlist, ja echt weer een wishlist , want ja I love Wishlist!
Ik ben namelijk over zo'n kleine 2 maanden jarig, best vroeg voor een wishlist maybe? Maar het is altijd leuk om te dromen toch? In ieder geval hier komt mijn verjaardagwishlist ik hoop dat jullie het leuk vinden .

1. The body shop Tea Tree Skincare Kit :
Misschien denken jullie echt zo van , meid wat wil jij nou voor je verjaardag?! Maar zoals jullie weten, ben ik aan het sparen en mag ik dus echt niks van mezelf uitgeven.
Ik vind wel dat ik mezelf deze week mag trakteren , als ik mijn toetsen goed maak.
Maar ook weer wordt dit een beperkte traktatie.
Terug naar het verhaal ik heb gehoord dat Tea Tree dus goed tegen puistjes werkt, en in deze Skincare Kit zitten dus allemaal huid verzorging en reinigingsproducten met Tea Tree erin.


2.Badspulletjes:
Dit blijft altijd leuk om te vragen voor je verjaardag .
Sommige zijn er echt helemaal klaarmee om dit op een verjaardag te krijgen, maar ik vind dit altijd super handig ! En ook leuk review materiaal natuurlijk :) .
In ieder geval hier kan je mij dus zeker blij mee maken .

3. Verrassingen :
Ik vind cadeautjes waarvan ik niet weet wat het is altijd super leuk, ik houd van creatieve cadeautjes ,  maar heb ook zeker geen bezwaar tegen iets simpels als, gewoon geld krijgen.
Want zoals weten ben ik natuurlijk aan het sparen, en geld zou dus ook echt wel ideaal zijn.

Dit was mijn wishlist, ik denk dat dit voorlopig de laatste is anders verdrink ik jullie straks nog erin en dat lijkt mij ook niet zo mooi ;).

Liefs,

MJ Style

Geen opmerkingen:

Een reactie posten