dinsdag 13 november 2012

How is it goiing?

Hee mensen,

Dat is nou alweer een tijdje geleden dat ik jullie heb ''gesproken''.
Dit komt doordat school gewoon ongeloofelijk druk is en ik ben gewoon echt op dit moment helemaal in de stress.
Ik heb namelijk nog een toets die ik voor morgen moet gaan leren, huiswerk dat ik moet maken en vanavond ben ik de hele avond weg!
Ik zit op dit moment ook krap bij kas , heb namelijk al mijn geld uitgegeven en krijg de komende maanden ook geen inkomen meer.
Ik zal dus nog ergens in een van deze dagen en oplossing hiervoor online zetten, want ja ik moet er weer voor zorgen dat ik weer geld krijg.
Want als mijn testperiode afgelopen is , wil ik namelijk echt helemaal los gaan , als ik dat haal verdien ik dit natuurlijk ook wel :p.
In ieder geval ik heb jullie gemist en ben benieuwd hoe het met jullie gaat ?
Mijn huid is trouwens minder onrustig, ik heb namelijk een masker van Dr. Van der Hoog gebruikt, en dit heeft mijn huid echt stukken beter gemaakt :) .
Ik ga hier nog wel een revieuw over schrijven , ik hoop dat ik mijn toetsen deze week goed kan maken en ik zal snel ook een artikel over leertips schrijven.
Woeeh... Dit was het dan weer, het lucht best op om het even uitteschrijven .

Byee,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten