zaterdag 15 december 2012

Favorieten van de afgelopen tijd deel 1

De afgelopen tijd heb ik veel nieuwe dingen gekocht waar ik tevreden over ben, die dingen wil ik ook graag met jullie delen. Ben je nou benieuwd wat ik allemaal fijn vond om te gebruiken? Lees dan lekker verder :)

Zoals ik dus al zei vandaag een favorieten artikel!!! Ik vind het altijd heel leuk om bij anderen te zien en te lezen wat hun favorieten zijn, dus ik hoop dat jullie het bij mij ook leuk vinden.

1. Essence shine lipgloss nummer 15 : True Love :
Dit is zeker echt een grote favoriet, ik kreeg dit lipglossje op mijn verjaardag en sinds dien moet ik echt moeite doen om hem niet elke dag te gebruiken, anders zou hij wil heel erg snel opgaan :$.
Deze lipgloss plakt wel een beetje, maar lakt heel veel en is helemaal niet stroperig.
Je kan deze halen bij de kruidvat of andere drogisterijen met een essence schap voor ongeveer 1,90,- .
Het bevat 5ml en is 24 maanden houdbaar.


2. Kruidvat Body Fruit Boddybutter Cranberry & Pomegranate :
Dit kocht ik laatst, omdat ik al heel lang een boddybutter wou uitproberen.
En ik heb er zeker geen spijt van dat ik hem gekocht heb.
Het is snel, want je kan meteen nadat je hebt gesmeerd je aankleden, en het is voedend, met mijn hele droge huid en mensen die dat ook hebben is deze boddybutter denk ik meer geschikt voor de lengte, want voor mij voed hij op dit moment nu mijn huid het droogst is niet genoeg voor de winter, maar de geur is heerlijk en in de lengte als mijn huid wat vochtiger is, zou ik hem zeker aanraden aan jullie of gewoon nu als je een normale of gevoelige huid hebt.
De Kruidvat Body Fruit Boddybutter Cranberry & Pomegranate is verkrijgbaar bij de kruidvat voor 2,50,- en bevat 100 ml en is 12 maanden houdbaar.

3.Superdrug the little red tin strawberry :
Superdrug lip therapy lip balm
Ik vind de lip Therapy van super drug echt helemaal geweldig! Ik heb altijd best droge lippen en vooral in de winter moet ik echt een goede lippenbalsem hebben.
Daarom was ik super blij toen ik laatst langs de Ici Paris liep en zag dat ze daar een 2 halen 1 betalen heb ik er meteen een voor mijn moeder en een voor mezelf meegenomen.
Ik heb de rode variant ervan, maar ik wil zeker ook de andere uitproberen.
De lip therapy is te koop bij Ici Paris voor 2,80,- , bevat 20 g en is 12 maanden houdbaar.

4. Wibra Make-up Verwijderdoekjes

collectieHier schreef al laatst een review over en ik ben zeer tevreden over dit product , zoals je al in de review kon lezen, inmiddels zijn ze bij mij al op. Maar ik zou deze zeker opnieuw halen, Ik ben nu een andere reiniging aan het uittesten, maar ik denk dat ik toch deze doekjes erbij haal :). De Make-up  Verwijderdoekjes zijn te koop bij Wibra, voor 0,69,- , er zitten 25 doekjes in en de houdbaarheidsdatum verschilt per pak.
Het enige nadeel aan deze doekjes vind ik de sluiting, ik wil heel graag een keer Make-up Verwijderdoekjes met een kliksluiting, hebben jullie nog aanraders?

5.Claire's mini lipgloss setje .
Dit Kreeg ik laats op mijn verjaardag, en ik had niet verwacht dat ze op zo'n mooie manier gepigmenteerd zouden zijn, ik dacht eerst dat de lichte te licht voor mijn donkere huid zouden zijn, maar niks bleek minder waar.
Ik raad iedereen dit lipgloss kitje aan, ik weet niet hoeveel het kost , want het was een cadeau , maar zal hem zeker aanraden, er zitten 4 kleurtjes in.
Ze bevatten allemaal 3 ml, en het setje is 12 maanden houdbaar.
Dit was het dan weer, het eerste deel zit erop, ik zie jullie graag terug bij het 2de deel.
Laat in de comments achter wat je ervan vond, en wat jou favorieten waren.

Bye,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten