zaterdag 15 december 2012

Winterlicious Tag!

Vandaag weer een tag!! Super leuk, een tag in het teken van winter en kerst! Super leuk! Lees lekker verder als je benieuwd bent naar mijn vragen en neem het gerust over!


Vraag 1: Wat is je favoriete winternagellak? Ik denk dat mijn favoriete winternagellak glitternagellak is, ik hou namelijk vooral heel erg tijdens de kerstdagen van glitters op mijn nagels. Een voorbeeld hiervan zijn de glitternagellakjes van de wibra, daar komt binnenkort nog een review van online.

Vraag 2: Wat is je favoriete winter lipproductIk ga denk ik dan niet voor een lipgloss, maar voor een lippenbalsem.
In deze winter tijd is een goede lippenbalsem namelijk echt een must.
Je krijgt er heerlijk zachte en gevoede lippen door.

Vraag 3: Wat is je meest gedragen winter kledingstuk?Dit is best een lastige , maar ik moet dan toch zeggen , mijn nieuwe warme truien van de Tally Weijl.
Deze zijn super warm, en toch niet lomp ofzoo, echt een aanrader.

Vraag 4: Wat is je meest gedragen winter accesoires? Ik denk dat ik dan voor handschoenen en sjaals ga, zonder handschoenen en sjaals kom je een winter in Nederland namelijk echt niet door.

Vraag 5: Wat is je favoriete winter geur of kaars? Dit is een moeilijke , maar dan ga ik toch voor een kaars, want nu in de winter vind ik het heel warm en gezellig om lekker veel kaarsen aan te steken. Mijn favoriet op dit moment is denk ik een water kaars. Het klinkt vast raar dat ik dit nu zeg, maar de kaars ruikt zo lekker echt niet normaal!

Vraag 6: Wat is favoriete winter drankje? Ik denk dat mijn antwoord dan echt is, warme chocolademelk met heel, heel veel slagroom :).
Ik vind dat zo heerlijk, echt niet normaal.
Ik vind dit dus echt een winterdrankje .

Vraag 7: Wat is favoriete kerstfilm?Ik heb niet echt een favoriete kerstfilm, het maakt mij niet uit als het maar een happy end story is met een goede boodschap.

Vraag 8: Wat is favoriete kerstliedje?Dit is echt heel makkelijk, soiso All I want for Christmas!! Dit liedje maakt mij altijd super blij, ik hou echt van dit liedje!!

Vraag 9: Wat is je favoriete kersteten?Ik weet niet echt of dit als eten meetelt, maar ik zeg dan zeker gourmetten!! Zo leuk, gewoon lekker alles door elkaar en ik vind dat gourmetten gewoon een hele lekkere smaak aan eten geeft, dus ja dit is zeker een favoriet.

Vraag 10: Wat is je favoriete kerstdecoratie? Dat zijn zeker lampjes, lampjes geven de kerstboom gewoon die mooie uitstraling, het is zo mooi om een grote verlichte boom te zien :).

Vraag 11: Wat staat er bovenaan je kerst verlanglijstje? Het enige wat ik belangrijk vindt, is om leuke en gezellige en veel tijd met familie door te brengen!

Vraag 12: Wat zijn de plannen voor de feestdagen?Gewoon zoals altijd, lekker veel tijd met familie doorbrengen, misschien nog afspreken met vriendinnen en jaa gewoon genieten :)

Dit was het dan weer , ik heb super erg genoten om deze Tag in te  vullen en hoop dat jullie ook plezier hebben gehad met het lezen van dit artikel?! Laat reacties achter in de comments!

Bye,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten