vrijdag 28 december 2012

Gezond eten & Sporten

Het is echt heerlijk belangrijk om gezond te eten en genoeg te sporten om een gezond leven te leiden.
Zoals jullie misschien soms al hebben gemerkt in blogpost,ben ik niet echt gezond en sport ik ook niet echt genoeg, maar er is iets waardoor ik wel moet beginnen met gezonder eten en sporten.
Lees lekeker verder.




Ik ben een meisje van 15 en heb net als andere meiden van mijn leeftijd, last van de periode in de maand.
Alleen heb ik de pech, dat ik er meer last van heb dan de gemiddelde vrouw/meisje.
Ik heb altijd ongeloofelijk veel pijn, en kan dan ook niet naar school, en ik wil niet aan de pil, dus moet ik iets anders verzinnen om van de pijn af te komen.
Daarom begin ik vanaf zondag mijn goede en gezonde leven.
Ik ga vanaf zondag dus echt heel gezond eten, fulltime sporten en waarschijnlijk moet dit ervoor zorgen dat mijn lichaam zo gezond en sterk is, dat ik geen pijn meer heb tijdens mijn periode van de maand. Ik wou dit graag met jullie delen, en ga dus ook elke week een update bijhouden.
Ik ga ook aan het eind van elke week, laten zien wat ik allemaal heb gegeten, en ga ook elke dag ontbijten, wat het ontbijt sla ik echt super vaak over.
Ik hoop dat dit echt gaat helpen, want dit is mijn enige natuurlijke hoop.
Houd de site in de gaten voor updates!

CU <3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten