vrijdag 28 december 2012

Mijn ochtendroutine

Zoals jullie weten ben ik heel erg druk met het krijgen van een egale huid.
Vandaag laat ik jullie dan ook mijn ochtendroutine van dit moment zien, ik doe dit niet altijd met al de producten die je gaat zien, zoals de scrub, maar meestal wel.
Enjoy!

1. Tandenpoetsen:
Het 1ste wat ik doe als ik opsta is mijn tandenpoetsen, ik vind dit gewoon schoon en fris en ga dus ook nooit, maar dan ook NOOIT! Eten zonder mijn tanden te poetsen.

2.Gezicht wassen:
Na het tandenpoetsen, was ik mijn gezicht gelijk met lauwwarm water, om het alvast wat wakkerder en frisser te maken. (een soort van voorreiniging)



3. Reinigingsmelk :
Reinigingsmelk is heel erg belangrijk , met reinigingsmelk haal je namelijk alle onzuiverheden en vuiltjes van je gezicht af, ik heb een reinigingsmelk die ook nog mijn gezicht voedt en dus niet uitdroogt.



4.Reiniginslotion (tonic):
En dan om de laatste resten reinigingsmelk en vuil te verwijderen, gebruik ik een reinigingslotion.
Dit geeft je gezicht ook een frisse, schone uitstraling.





4b. Scrub:
Twee keer in de week scrub ik mijn gezicht ook nog, maar ik heb dit als b gezet, omdat het in het grootste deel van de week niet gebeurt.
Ik vind het wel heel fijn, want mijn gezicht is dat echt schoon voor mijn gevoel.



5.Dagcrème:
Zoals jullie in een artikel konden lezen, krijg ik van alle dagcrèms die ik gebruik puistjes, dus gebruik ik op dit moment gewoon een Zwitsal olie, want dit werkt goed en geeft mijn gezicht een gezonde glow.


*Ook heb ik nog weleens op de vrijdagen, zondagen en dinsdagen een maskertje.

Dit was dan mijn ochtendroutine, niet heel erg bijzonder zou je zeggen, maarja ik zou er het liefst nog een facewash in verwerken, maar ik heb nog geen goede kunnen vinden , dus als ik er een vind laat ik het jullie weten.
Als jullie nog goede facewashes, reinigende producten voor de huid weten, Let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten