maandag 17 december 2012

Help!! Colum

Soms heb je wel eens van help!! wat is er aan de hand en weet je niemand aan wie je het antwoord kan vragen, ik heb hier een oplossing voor en als je wilt weten wat, moet je zeker verder lezen.


Zoals ik al zei , heb je soms echt een moment van , wat te doen? Ik heb hier een oplossing voor bedacht, namelijk een mjstyle Help!! Colum, je kan zo anoniem alle vragen hieronder reageren of via een maitje versturen, ik kan dan om de 2 weken een vraag uitgebreid gaan behandelen.
Ik vond het wel een leuk idee, want zo kan ik jullie ook met wat problemen rondom school, vriendschap en lifestyle helpen.
Wees dus niet bang om vragen te stellen, want zo kunnen we alleen maar leren van elkaar.
Ik hoop natuurlijk wel dat er genoeg vragen kunnen binnenkomen, want anders kan het natuurlijk niet doorgaan.
Dus wees niet bang om je vragen te stellen, want ik heb heel veel zin om jullie op verschillende gebieden te gaan helpen.
Ook ik ben niet perfect, dus jullie hoeven je nergens voor te schamen!

Bye,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten