maandag 17 december 2012

Review Body butter kruidvat Body fruit lijn

Vandaag weer een review (sorry voor de herhaling), maar ik wil vooral in deze koude wintertijden jullie mijn must en no-must delen, want dat bespaard ook weer eens geld ;). Ben je nou benieuwd of je dit voor komende winter moet gaan inslaan? Lees dan lekker verder...

(deze foto is afkomstig van een andere site).

Zoals ik jullie al zei, weer een revieuw en deze keer over de kruidvat body fruit body butter cranberry & pomegranate.
Ik wou echt al heel lang een body butter proberen, want ik heb echt een extreem droge huid en gebruik daarom ook normaal gewoon vaseline, maar het leek mij ook super leuk om uit te testen of dit product mijn huid wel genoeg zou gaan voeden.
Het potje zag er in ieder geval heel mooi uit, lekker gevuld , gewoon 200 ml! en met een prijs van 2,55,- ook heel erg budget. Het had al paar positieve kanten dus, maar hoe werkt het? Mijn antwoord is geweldig, ik had niet verwacht dat ik er tegen zou kunnen, ik heb namelijk een droge en gevoelige huid en dacht dat ik hier uitslag van zou gaan krijgen, maar gelukkig bleek dit niet waar en voedt het mijn huid gewoon, je kan zo in je kleren schuiven en hoeft dus ook niet te wachten op intrekken , super groot voordeel vooral voor school als je haast hebt. Het enige nadeel is dat het voor mij denk ik nog wel iets te weinig voed, ik denk dat dit voor mij nog beter werkt in de lente, maar nog steeds raad ik hem erg aan, vooral voor de normale droge huid en de normale of gecombineerde huid is dit echt geschikt.
Het maakt je huid namelijk niet vettig, maar voedt het precies genoeg en zo heb je ook niet dat zweterige gevoel , maar begin je elke dag fris en door de heerlijke geur, ruik je ook nog eens lekker!
Zeker een aanrader, haal hem meteen zou ik zeggen, ook leuk om cadeau te doen voor kerst of gewoon aan een speciaal iemand, zoals jezelf? :).

Dit product is te koop bij de kruidvat, voor 2,55,- voor 200 ml. Het product is 12 maanden houdbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten