woensdag 26 december 2012

Lievelings nagelakjes

Hee,

Vandaag ga ik schrijven over nagellak, want ik ben een echte nagellakfreak! Vandaag ga ik met jullie delen welke kleuren ik het liefst gebruik en welke ik het fijnst vind? Pak een mok thee en lees lekker verder.

1. Wibra Las Vegas Coral Prosilk nummer 501.:
(sorry voor de slechte camera kwaliteit, wordt snel verbeterd).

Het 1ste nagellakje die ik echt helemaal geweldig vind is dit zilveren glitterlakje van de wibra las vegas lijn.
Ik zag deze bij toeval en hij kostte maar 1,- dus ik nam hem mee, maar ik verwachte een slechte dekking en verwachte dat het heel stroperig zou gaan lakken.

Maar het is echt een super mooie lak die je appart, maar ook prima boven een andere kleur kan gebruiken.
Vooral rond deze tijd van het jaar vind ik glitters echt helemaal geweldig (binnenkort swatches op de site, houdt het in de gaten!).





2. Catrice nummer 380 Forget-Me-Not!:


Deze paarse glitterlak is al ruim een jaar een hele grote favoriet van mij en nog steeds niet op! Hij is mooi, droogt redelijk snel en valt lekker op! Ik hoop dat dit kleurtje weer ooit in de Catrice collectie gaat terugkomen, want dan ga ik hem zeker weer halen, ik hou namelijk echt van glitters. En dit is ook weer echt een soort glitters die echt in de nagellak is verwerkt, maar toch heel erg opvalt.




3.Paris Memories nummer 20:
Ook dit is weer een glitterlak, maar heel anders dan de andere lakken, deze heeft glitters die je in het licht goed zitten, dus hele subtiele glitters, maar dit maakt ze niet minder mooi.
Deze lak droogt snel, blijft redelijk goed zitten en laat geen kleur achter op je nagel als je het verwijdert.



4.Max Nails Riviera Red:
Dit lakje heb ik net nieuw gekocht , want ik ben echt dol op rode nagellak en deze was maar 0,49,- dus ik besloot het maar te proberen, deze rood is heel helder , alleen een nadeel ervan is dat het snel chipt, misschien ligt het ook aan de kwaliteit van mijn topcoat dat kan ook.
In ieder geval Dit lakje is in alle tijden mooi en ik vind dat het heldere dit nagellakje zo mooi maakt.



 


5.La Femme Beauty staat volgensmij geen nummer op:
Dit is een heel mooi roze lakje en ik heb echt een hele tijd een verslaving gehad aan roze nagellak.
Daarom is dit lakje ook op en kan ik het waarschijnlijk nog maar 1 keer gebruiken, maar ik ga deze zeker weer kopen, want het is een heel grote pot en de nagellak droogt heel erg snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten