woensdag 26 december 2012

Ben jij een beauty-hoarder?

Ik zie deze vragenlijst op beautygloss en ik denk hé waarom ga ik deze vragenlijst niet even overnemen en mijn antwoorden met jullie delen? :) Lees lekker verder en geniet van mijn antwoorden ahahah.

1. Vind jij dat je gemiddeld meer beautyspullen hebt dan de mensen om je heen?Ik denk dat dit zeker in evenwicht is, ik heb wel veel beautyspullen, ,maar het is niet zo dat ik er helemaal door omringt ben. Mijn antwoord zou dus nee zijn.

2.Koop jij producten al opnieuw voor het vorige product op is?
Als ik iets heel fijn vindt en ik zie het liggen bijvoorbeeld in afprijsing of gewoon, dan neem ik het mee ja. Dus mijn antwoord is ja.

3.Heb jij van veel producten uit je collectie meerdere soorten? (voorbeeld: niet één maar twee of drie soorten roze blush)
Ja van nagellakjes, ik ben echt een nagellakfreak, en wil van alle kleurtjes verschillende merken/soorten hebben.

4.Ontdek jij weleens dingen in je stash die je compleet vergeten was?Niet zo vaak , maar weleens , ik vind dat super leuk en begin het dan ook meteen weer te gebruiken.

5. Liggen er in elke kamer van je huis beautyproducten?
Nee , ik houdt mijn producten altijd binnen mijn kamer, anders is de kans dat iemand anders het gaat gebruiken :P.

6. Heb jij moeite met ‘speciale producten’ gebruiken? Dus je bewaart veel zonder het echt daadwerkelijk te gebruiken.
Ja als ik echt iets leuks/speciaals heb dan wil ik het liefst het zo lang mogelijk gebruiken.

7. Heb je moeite met producten weggooien die nog niet op zijn? Omdat ze over de datum zijn bijvoorbeeld.Ja ik vind het echt super jammer om dingen weg te gooien waarvoor ik betaald heb, die ik niet optimaal gebruikt heb.

8. Heb je producten in je stash die je nooit gebruikt maar gewoon niet weg kan doen?Nee als ik iets niet gebruik, geef ik het gewoon weg.

9. Heb je ongebruikte producten in je stash die je ooit kocht onder het mom van ‘ooit komt het van pas’?Ja ik heb nog wel wat back-ups leggen, die ik waarschijnlijk nog even niet ga gebruiken.

Zo dat was het dan weer, ik heb op 6 van de 9 vragen ja beantwoord :$.
Niet zo goed bezig ahaha, maar ik vind het nog redelijk meevallen, neem zeker de vragenlijst over van beautygloss, want hij is echt super leuk :).

Tot de volgende keer,

CU!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten