vrijdag 28 december 2012

Updaatje

Hee mensen,

Vandaag een update over mijn leven, hahaha XD.
Ik heb net mijn kerstnagellak eraf gehaald, wat echt een ramp was want ik had rode nagellak met zilveren glitters (wat een ramp!).
Rode nagellak laat namelijk een rode gloed achter en glitternagellak is gewoon onmogelijk om eraf te halen.
In ieder geval ik heb nu gewoon doorzichtige nagellak en dit is voor mij echt wennen, want ik heb altijd gekleurde nagellak op, want ik vind mijn nagels gewoon niet mooi genoeg, en ik wil heel graag goede producten, maar die zijn gewoon heel prijzig en op dit moment heb ik dat geld niet.
Genoeg daaaroverr, Het is bijnaaaa New Year!!!! Ik ben echt super hyper, wat nieuwjaar is gewoon awesomee. Het gevoel dat je een nieuw begin kan maken en gewoon jaaa eens positief weer iets kan beginnen.
Ook met school begint een hele drukke vlakke periode, maar ik ga er helemaal vooor en zal jullie ook gewoon op de hoogte houden.
Ik ga denk ik zo douchen, naar winkelcentrum tijdschriften, boeken en nagellak halen hahah :).
Ik ben namelijk (misschien dat jullie dat nog niet wisten) een boekenwurmpje. Ik vind boeken lezen gewoon heel erg leuk, en tijdschriften oook heel erg leuk natuurlijk.
Ik ga dus  denk ik langs de bieb, langs bruna en langs de etos.
En misschien is het ook een idee om te beginnen aan school, want na de vakantie heb ik ook weer heel veel toetsen en omdat ik mijn laatste toetsen heb verpest moeten deze echt heel goed gaan.
In iedergeval word ik nu geroepen, om tosti in koekenpan te maken.
Dat recept ga ik binnenkort nog online zetten, want dat is echt super lekker :p .
Ik spreek jullie nog wel , misschien een iets te lange update, maar ik hoop dat jullie het wel leuk vonden, om een beetje te lezen over mijn leven op dit moment.
Ik zie jullie wel weer en hoop dat jullie ook een leuke vakantie hebben, kerst gehad en nu klaarmaken voor oud & nieuw!! Misschien komt er vandaag nog een vlog/update online, maar dat zie ik nog wel.
Ik ga voor nu en wens jullie een fijne vrijdag toe!

Bye, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten