vrijdag 28 december 2012

Favorieten van de afgelopen tijd Deel 2

Vandaag weer een deel van mijn favorieten van de afgelopen tijd en deze keer weer met totaal andere dingen. Ben jij nou benieuwd wat mijn favorieten zijn? Lees dan lekker verder......

1. Kruidvat reinigingsproducten :

Dit is een nieuw product, maar ik vind het nu al echt goed, het is nog niet dat het echt mijn puistjes allemaal weghaalt, maar in tijden van stress, zorgt het er wel voor dat mijn huid niet meer puistjes produceert.
Ik ben dus nog steeds bezig om een echte goede budget reiniger te vinden, maar vind dit zeker een goede om gewoon elke dag te gebruiken.


2.Nivea Wonderbalm Gloss:


Deze kocht ik laatst bij de action, op aanraden van beautygloss , maar jammer genoeg hadden ze alleen de nude varriant of een rode, dus ik koos de rode , want de nude was voor mij veel te licht.
Ik vind dit echt een geweldige gloss/stick achtig, hij blijft namelijk echt geweldig zitten en geeft een mooie volwassen, feestelijke look.
Ik heb deze ook al op mijn back-up list gezet en het behoort dus zeker tot mijn grote favorieten.



3. Wibra Las Vegas glitterlakken:
Ik kan hier geen foto van laten zien, maar als er bij jou in de buurt een wibra is zou ik deze meteen halen, ze zijn maar 1,- dekken prima en het zijn zulke mooie grove glitters.
Zeker must have voor de feestdagen en ook gewoon voor feestelijk en voor de leuk.

4.Rode nagellak:


Ik ben echt gek op rode nagellak;het is netjes, het straalt vrouwelijkheid uit en het is gewoon super mooi, ik gebruik op dit moment eentje van de action, maar wil zeker sparen voor een OPI variant.

5.Justin Bieber Girlfriend:

Als ik eerlijk moet zijn ben ik geen belieber, maar vind zijn muziek wel gewoon leuk en dit parfum is ook echt heerlijk! Ik heb een testertje van dit geurtje (trouwens daar komt later nog een blogspot over) En het is echt een overheerlijk geurtje.
Aanrader!! Btw. Zoals ik al zei ga ik binnenkort een blogpost wijden aan testertjes en het verzamelen van dingen en tips hiervoor , houdt de site in de gaten ;).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten