maandag 31 december 2012

Wishlist deel 2


Hee vandaag weer het tweede deel van mijn wishlist, geniet er maar weer van , en maak je klaar om te kwijlen :p.

1.Beyonçe Heat Rush : Ik ben nu echt helemaal in to parfum, ik ben een verzameling voor testertjes begonnen en wil ook beginnen met het sparen van parfums, ik vind het namelijk heerlijk als ik lekker veel keus heb in het kiezen van parfum, zodat ik elke keer weer heel anders kan ruiken, helaas zijn parfums wel heel duur en heb ik nu niet zo'n groot budget, maar toch heb ik deze op mijn wishlist gezet, zo is dit de eerste parfum die ik koop.





 

2. Beyonce Pulse: Een beetje eentonig? In ieder geval is dit ook een geurtje die ik heel graag aan mijn collectie wil gaan toevoegen! Ik heb deze geurtjes al allemaal geroken en ze zijn allemaal heel verschillend voor andere seizoenen, daarom zou ik deze ook als een van de eerste kopen.
 
3. Beyonçe Heat: Oké misschien zijn jullie nu helemaal gek aan het worden? Maar dit is een wishlist en dat betekent gewoon zeggen wat je nog heel graag wilt en het zo natuurlijk geen goede collectie zijn zonder het orginele eerste geurtje.

 
4. Beyonçe Midnight Heat:En dan echt het laatste Beyonçe luchtje, namelijk de midnight Heat, het lijkt mij echt super fijn om ook gewoon een geur te hebben voor als je een keer uit of naar een feestje gaat.
Met dit geurtje zou ik dus zeker de collectie compleet willen maken.

 
5.EOS Lipbalm: Vooral in deze tijd is een goede lippenbalsem echt niet misbaar, ik wil deze schatjes dus ook zeker allemaal!!!
 
 
Oke dit was deel 2 dan ook weer, deze keer wat minder afwisseling, maar daar ga ik de volgende keer weer verandering in brengen hoor ;).
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, tot de volgende keer!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! Bij mij staat er ook een Eos of Balmi lippenbalsem op mijn whislist.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Vooral in deze wintertijden is een goede lippenbalsem echt niet te missen ;).

      Verwijderen