maandag 31 december 2012

Review BYPHASSE Exfoliating Face Scrub

Vandaag ga ik mijn mening vertellen over een scrub.
Deze scrub vond ik laats per toeval bij de Action, ik zag de prijs en dacht, hé waarom ga ik dat niet even uitproberen.
Mijn review/meningen erover kan je hieronder lezen.
Toen ik laats  in de Action liep was ik niet ergens naar op zoek, ik was van plan om bodybutters te gaan kopen , wat ik uiteindelijk niet heb gedaan.
Ik zag deze scrub liggen en besefte mij dat mijn andere scrub die ik ook van de Action had op was.
Ik dacht dus waarom niet een andere scrub proberen, Ik had deze scrub van te voren op mijn hand getest en zag dat mijn hand heerlijk zacht werd, dat de poriën minder zigbaar werden en dat het heerlijk rook.
Ik dacht dus dit zou op mijn gezicht ook wel helemaal geweldig werken, maar was dit wel echt waar?

De scrub, scrubt helemaal niet ruw, ik zal bijna zeggen dat het een soort van suiker scrub is.
Het maakt je gezicht heerlijk schoon en zacht, maar droogt het niet uit , wat mijn scrubs tot en met nu toe wel hebben gedaan.
Ik heb dus na het scruben niet een extra voedende crème nodig, terwijl ik die eerst wel altijd nodig had.
Ik merk niet echt dat er iets met mijn puistjes gebeurt, die blijven gewoon hetzelfde (worden niet groter/niet kleiner).
Maar ik merk wel dat er niet makkelijk puistjes bijkomen en het laat mijn puistjes wel gezond ogen.

De verpakking is vind ik zelf heel handig, er zit gelukkig geen draaidop op, wat ik nog weleens bij scrubs ben tegenkomen, maar een mooi handig klik systeem.
Ook is het heel leuk hoe de scrub eruit ziet ''blauw'', eens wat anders dan andere scrubs.
En de geur is echt het grootste hoogtepunt, het is een hele zoete, maar ook frisse geur, en ik vind het zelf niet zo chemisch ruiken.
Ook is deze scrub geschikt voor de gevoelige huid, ook heel erg belangrijk om te weten.

Ik zou deze scrub zeker aanraden als je gewoon een scrub zoekt om elke dag te gebruiken.
Ik zal hem afraden als je echt een scrub zoekt die iets tegen puistjes doet.
Deze Scrub bevat 150 ml , is te koop bij de Action en kost 1.99,-
Je kan hem 1 à 2 keer per week gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten