zondag 6 januari 2013

*Quick tip

Ik heb zoals wel andere mensen op de wereld een droge huid en heb bodylotions liggen.
Maar wat is nou het probleem? Ze voeden niet goed genoeg voor je lichaam, nou dan zijn er twee opties.
En de 1ste optie ga ik vandaag bespreken.


Mijn oplossing is namelijk : Gebruik het als handcrème! Je denkt vast van hè, wat bedoel jij nou weer?
Maar ik weet zeker dat als je het probeert, het eens met mij bent.
Het is echt super handig en zo hoef je jouw bodylotions niet weg te gooien of weg te geven.
Stel nou voor dat je 2 bodylotions hebt die binnen een maand opgemaakt moeten worden, zet ze dan in de douche en zeg dat iedereen ze mag gebruiken, zo gaat hij snel op en kan iedereen er ook nog van meegenieten.

Dit was dan even mijn Quick tip voor tussendoor, ik hoop dat jullie hier echt iets aan gehad hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten