zondag 6 januari 2013

*Review Essence Reinigende Neusstrips

Ik kreeg deze nu ongeveer een maand geleden voor mijn verjaardag en was hier heel blij mee, omdat ik dit product al heel lang wou uittesten.
Ik heb deze strips nu genoeg getest en wil graag met jullie mijn ervaringen delen.
Pak koekjes, thee, ijs, pizza, friet, tappa's, gebak en thee en lees lekker verder :).

(Afzender:iedereenismooi.blogspot.com)

Ik kreeg deze neusstrips en zag dat er drie pakjes in zaten, wat ik wel een beetje weinig vind, maar ik besloot er gewoon een te testen.
Ik had hiervoor nog nooit neusstrips getest en dacht dat er vast heel veel uit mijn neus zou gaan kopen en was dus ook benieuwd of dit heel erg zou zijn.

Toen ik het pakje open maakte zag het er heel mooi uit, de neusstrips was hygiënisch verpakt, de kant die je op je neus zou plakte was namelijk afgedekt met folie.
Op de gebruiksaanwijzing stond dat ik eerst mijn neus moest nat maken dus dat heb ik gedaan en ik dacht dat de neusstrips vast niet goed zou blijven zitten en dat het vast te klein zou zijn voor mijn grote neus, maar dit bleek helemaal niet waar, hij paste perfect op mijn neus en bleef goed plakken.
Nu begon het 25 minuten wachten, wat trouwens heel handig is, is dat je in die 25 minuten gewoon lekker in bad kan, kan gaan douchen of kan gaan leren/huiswerk maken.
Ik heb in die tijd snel huiswerk gemaakt, want ik moest die avond nog weg.
Ik haalde de strip eraf, wat ik best wel eng en een beetje pijnlijk vond( maar daar moet je ook gewoon aan wennen), en daar zag ik het resultaat van de peeling.
Ik was heel erg verbaast, want ik vond de strip niet vies genoeg en vond ook niet echt dat mijn neus er anders uit zag.
Maar dit bleek helemaal niet een goede mening te zijn, want toen ik beneden kwam merkte mij familie meteen op dat ik iets met mijn neus had gedaan en na 2 keer de strips gebruikt te hebben merkte ik ook dat ik geen mee-eters meer had op mijn neus.
Ik dacht dat dit misschien gewoon toeval was, maar ik heb nu al ongeveer zo'n 2 à 3 weken de strips niet meer gebruikt en ik voel het talg gewoon al borrelen(hahaha).
Ik heb nu nog een strip over en ga die waarschijnlijk ergens volgende week weer gebruiken.

Zou ik je deze strips aanraden? Nou eerlijk gezegd niet, want naar mijn mening doen ze hun werk niet goed genoeg en volgensmij zijn ze ook vrij prijzig voor hun inhoud.
Ik zou als je neusstrips wilt proberen, gewoon beginnen bij een goedkoper merk bijvoorbeeld die van de Action.


De Neusstrips zijn te koop bij de Kruidvat en kosten rond de 2,-.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten