woensdag 30 januari 2013

*Update

Vandaag weer een hele erge drukke dag gehad met natuurlijk een toets erin.
Hij was best moeilijk en ik heb hem niet eens afgekregen, in 50 minuten nog wel.
Deze week is zoals je hoort, dus een hele drukke week met elke dag minimaal een toets, behalve gisteren dan.
Ik heb niet eens tijd om te stressen, dus heb ik besloten gewoon rustig onder alles te blijven en te genieten van het leren en de toetsen maken.
Ik vind alles wel heel erg moeilijk, maar ik ben er van overtuigd dat het niet onmogelijk is om goede cijfers te halen, zelfs op een hoger niveau.
Verder heb ik niet echt heel bijzondere dingen meegemaakt, er is een rozenactie begonnen voor valentijnsdag.
De leukste dag van het jaar! Maar wel zonder een liefde, maar dat vind ik helemaal niet erg, want ik heb genoeg liefde van vrienden en familie.
Vinden jullie valentijnsdag trouwens leuk? en brengen jullie deze dag door met een speciaal iemand?
Ik in ieder geval niet, maar vind het ook weer niet de ergste dag van het jaar ofzo.
Ik ben gelukkig weer een beetje klaar met de hele erge vreselijke toetsen, en heb de naar mijn mening nu wat leukere toetsen.
Hopelijk ook wat leukere resultaten! Ik hoop echt dat ik ook beloond wordt voor mijn werk, want anders ga ik echt wel beginnen met stressen.
In ieder geval denk ik dat dit het wel weer was, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te luisteren naar hoe het met mij gaat.
Ik ben heel erg blij dat de week weer bijna voorbij is, want ik kan echt niet wachten op het weekend! Volgende week heb ik namelijk voor het eerst sinds paar weken, maar één toets gepland! Ik hou jullie nog op de hoogte van de dingen die ik dagelijks meemaak.


Ciao, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten