woensdag 30 januari 2013

*5 things that I like

Het is vandaag tijd voor 5 things that I  like, in deze soort van Tag, ga ik 5 dingen noemen die mij in sombere tijden of gewoon helemaal blij maken.
Pak een deken en lees lekker verder....








1. Sneeuw:


Dit is vooral rond de kerst/kerstvakantie dat ik echt een sterke behoefte aan sneeuw heb.
En dan lekker met een warme trui met de familie met een dekentje op de bank een film kijken.
Heerlijk :).



2. Eten eten als je er zin in hebt:

Ik vind eten echt heerlijk en op sommige momenten heb ik er echt een sterke behoefte aan (klinkt een beetje geobsedeerd).
En als ik dan het gene eet waar ik echt behoefte aan heb, vind ik dat echt heerlijk!

3.Een lachbui:
Soms heb je een dipje, maar het gevoel wat je na een lachbui hebt is echt heerlijk.
Je voelt je zo leeg en weer helemaal blij.


4.Mooie nagels:
Ik ben best wel een nagellakfreak en als ik eens tijd heb maak ik ook nog weleens wat nail-arts.
Ik vind mooie nagels hebben dus echt superleuk, en er complimenten voor krijgen ook.

5.Goede cijfers:
Ik werk zoals jullie misschien al gemerkt hebben heel erg hard voor school.
En ik vind beloond worden voor mijn werk dus ook altijd heel erg fijn.
Dit kan mijn dag in een keer weer helemaal goed maken.

En dit waren ze dan, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Laat een reactie achter bij de comments of mail naar mjstyleblog@live.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten