dinsdag 2 april 2013

Afraders

Vandaag ga ik jullie eens vertellen over producten die ik kocht, maar zeker niet nog een keer opnieuw zou kopen.
Ik ben namelijk niet de enige die weleens iets koopt, waarvan je later dan denkt van had ik dat toch maar niet gedaan.
Ik hoop dat ik jullie zo ook kan behoeden om dezelfde miskopen als mij te gaan maken.
Pak lekker een warme kop thee erbij, trek je huissokken aan en lees lekker verder...

1. Kruidvat dagcréme droge en gevoelige huid:
Een tijdje geleden heb ik nog een review geschreven over deze dagcréme waarin ik er heel erg enthousiast over was.
Helaas merkte ik na een week al dat het mijn huid heel veel puistjes kreeg en ik dacht dat mijn huid gewoon een beetje onrustig was.
Maar toen ik stopte met het gebruiken van deze dagcréme merkte ik dat al de puistjes weggingen.
Dus ik was aan de ene kant heel erg blij dat het dus gewoon door de créme kwam, maar ook weer jammer van mijn geld.
Deze raad ik dus zeker af, want bij mij veroorzaakte deze crème een onzuivere huid.



2. La Femme Beauty Nagellak :
Ook dit was een product die op het eerste gezicht heel erg fijn is, maar helaas droogt dit product heel erg snel uit.
Ik vind dit heel erg jammer, want de nagellak is heel erg dekkend en droogt heel erg snel.

Opzich zal ik dit dus wel afraden , omdat het product niet lang houdbaar is, maar voor een meidenavond is dit product wel perfect, omdat het snel droog is en je hem daarna gewoon weg kan gooien, dus niet met al dat overtollig nagellak zit.


3.Essence Neusstrips:
Ik vond deze neusstrips wel fijn werken, totdat ik merkte dat ze eigenlijk niks meer voor mijn neus deden.
Aan het begin verwijderde deze neusstrips wel wat vuil , alleen op een gegeven moment deden deze strips helemaal niks meer voor mijn poriën.
Daarom zal ik deze strips niet aanraden.



Dit waren alweer mijn afraders, misschien niet zo veel als verwacht, maar ik ben dan ook iemand die best lang overweegt voordat ze  iets koopt.



Contact:
mail: mjstyleblog@live.nl
blog: www.mjstyle14.blogspot.nl
2e blog: www.missbeautynerd.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten