dinsdag 2 april 2013

Favorieten van Maart

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een favorieten artikel heb gemaakt, maar nu is het weer zover.
Ik hoop dat je geniet van al mijn favorieten van deze maand.
1.Dove mini douchegel Komkommer en groene thee:

Ik ben normaal niet zo erg van de mini's , omdat ik liever gewoon een grote verpakking koop waar ik lang mee kan. Toevallig kreeg ik deze mini van mijn zus, dus ik dacht laat ik het toch maar proberen.
En daar heb ik zeker geen spijt van gehad, de geur van deze douchegel is heerlijk fris, en het die frisse lucht blijft ook lekker rondom je hangen.
Ik vind het heerlijk om met deze douchegel 's ochtend te douchen, omdat het heerlijk fris is en je zo lekker wakker wordt. Ik zou hem zeker aanraden, en daarom is het ook een van mijn favorieten.


2. Vaseline Blue Seal
Zoals jullie hebben we een zware winter gehad en zitten we nog steeds in de nasleep.
Daarom was het voor mij heel belangrijk om iets van vaseline in mijn tas te hebben, omdat je dit voor je lippen en lichaam prima kan gebruiken als het even droog is.
Dit is dus ook daarom een hele grote favoriet van mij, want door de handige verpakking en heerlijke geur, is het heel handig om dit in de winterdagen bij je te hebben.

3.Paco Rabana Lady Million:
Paco Rabanne Lady Million 50 ml eau de parfum spray

Ik zou dit geurtje echt heel graag in de 100 ml verpakking hebben gehad, helaas is dit te duur voor mij. Gelukkig heeft mijn zus dit parfum wel en kan ik hem heerlijk opspuiten, wat is dit een heerlijke geur zeg. Het is een heerlijk warme, zoete en tegelijk frisse geur. Deze parfum blijft lang op je huid zitten en elke keer is het alsof de parfum weer wordt opgefrist. Dit is dus zeker mijn favoriete parfum van deze maand.

4.Lippenbalsem:

Dit product hebben we de laatste periode zeker heel hard nodig gehad, en daarom ben ik ook heel erg blij dat ik er altijd een in mijn tas had. Ik heb hierbij niet echt een voorkeur voor een bepaald merk, als het maar goed voedt. Een van mijn aanraders is om bij Euroland te kijken, daar hebben ze hele goede lippenbalsems.

5.Rode jeans:

En dan als laatste een fashion item, namelijk mijn rode jeans van de H&M, ik heb deze al een tijdje geleden gekocht, maar was eigenlijk helemaal vergeten dat ik deze had. Met deze broek kan je leuke en opvallende kledingcombi's maken, helaas stoft deze broek wel heel erg snel, dus hou je stofroller bij de hand.

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie hebben genoten van de favorieten die ik deze maand weer had.





Contact:
mail: mjstyleblog@live.nl
blog: www.mjstyle14.blogspot.nl
2e blog: www.missbeautynerd.wordpress.com

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten