woensdag 3 april 2013

Favoriete Blogs

Iedereen leest tegenwoordig blogs, en vandaag ga ik jullie voorstellen aan mijn favoriete blogs.

1. Beautygloss:
Dit is denk ik wel mijn nummer 1 favoriet, ik vind de onderwerpen waar zij overschrijft namelijk heel erg leuk en verschillend. Je kan daar alles vinden van foundation tot eten. Neem dus zeker een kijkje op www.beautygloss.nl

2.Vera Camilla: www.veracamilla.nl
Deze blogster komt jullie waarschijnlijk ook niet onbekend voor namelijk; Vera Camilla!
Ik ben echt een grote fan van haar artikels, en de manier waarop zij foto's maakt. Ook zie je net als bij de andere bloggers die ik in dit artikel noem, dat ze heel erg geniet van haar baan.

3.Teskuh: www.teskuh.nl
Deze blogster sprak mij meteen aan omdat ze wat jonger is en daardoor ook meer in vergelijking met mij leven staat.

Ik vind dat ze heel erg leuke artikeltjes schrijft, en ook hou ik heel erg van haar artikelen over eten.

4.Pinkypolish: www.pinkypolish.nl
Van de blogster vind ik vooral haar filmpjes op youtube heel erg leuk en haar nail tutorials. Als je van nagellak houdt zou ik deze blog zeker checken.

5.Inpiredby-beauty: www.inspiredby-beauty.blogspot.nl
Dit is een blogster van mijn leeftijd en daarom heb ik ook zeker respect dat ze op zo'n jonge leeftijd al zo een succesvolle blog heeft, dit is dus zeker een voorbeeld voor mij.


Dit was mijn top 5 favoriete blogs alweer, ik hoop dat jullie hiervan genoten hebben.


Contact:
Mail: mjstyleblog@live.nl

blog: www.mjstyle14.blogspot.nl
2e blog; www.missbeautynerd.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten