zaterdag 27 april 2013

Nieuwe blognaam + Update

Zoals jullie misschien al hadden opgemerkt heb ik een nieuwe URL namelijk : www.missbeautynerd15.blogspot.nl . De reden hiervoor was dat ik eerst twee  blogs had en dacht hé waarom voeg ik deze twee blogs niet samen? En toen bedacht ik misschien is het dan ook leuker om mijn URL te veranderen. Ik hoop dat jullie het een leuke naam vinden? In ieder geval komt er deze week ook nog een nieuwe lay-out daar wordt heel erg hard aan gewerkt, want het is namelijk vakantie! En daar ben ik echt super blij mee. Ik ben echt toe aan vakantie en wil de vakantie deze keer ook echt op een goede manier invullen. Ik wil heel veel aan missbeautynerd15 gaan werken en aan school voor de laatste periode en ik wil ook veel leuke dingen gaan doen. Het is namelijk echt super belangrijk om gewoon van het leven te genieten en ook eens dingen te doen zonder er meteen negatief bij na te denken. Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn? De komende periode dus heel erg veel leuke dingen op missbeautynerd15, dus maak je klaar. Als er nog aanvragen zijn voor bepaalde onderwerpen voor artikels kan je mailen naar: mjstyleblog@live.nl of een reactie achterlaten, dit vind ik namelijk ook super leuk om te lezen, en dit geeft mij ook een soort van teken dat ik mijn artikels goed schrijf. Dus laat gerust ook een reactie achter. Dit was weer de informatie en update voor vanavond, ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten