maandag 29 april 2013

Eat Healthy Week-dag 1

Zoals jullie misschien al gelezen hadden heb ik een eat healthy week! Vandaag ga ik vertellen hoe dag 1 van deze eat healthy week ging. Geniet van het lezen..



Ik dacht eerlijk gezegd dat het veel makkelijker zou zijn om gezond te eten, maar dat is dus echt niet zo. Als eerste ga ik alles wat ik gister heb gegeten en gedaan heb opschrijven en daarna wat toelichting over mijn dag.

Zaterdag 27-04-13:
Aantal uur geslapen: 7

Opgestaan: 12:28
Ontbijt: 12:45
Wat ontbeten: -2 kommen aardbeien.
                          -warm broodje met boter.
 Gedronken: frisse fruitdrank zwarte bessen.

Sport: -Buikspierkwartier op het YouTube kanaal van Online Sportschool.
            -boodschappen doen lopend.
            -kamer opruimen. 


Tussendoortjes:
-sinaasappel
-frisse fruitdrank

Avondeten: -groentesoep + 2 broodjes frikandel 


Naar bed: 00:00


Dit was mijn dag dus gisteren en het was echt heel erg moeilijk om geen chips of popcorn te pakken. Normaal gesproken kan ik op zich wel een dag zonder snacks, maar als je echt geen snacks mag eten is echt toch moeilijker omdat je jouw er zo bewust van bent. Ik voelde me na het sporten trouwens ook echt heel erg slap, ik weet niet hoe dit kwam, maar ik dacht dat je van sporten juist energie hoort te krijgen? Verder voel ik ook alsof ik  niet helemaal vol zit, dit klinkt best ziek? Maar ik denk dat dit komt door de vele tussendoortjes die ik normaal gesproken neem en die ik nu heb ingeruild voor fruit. Wel weet ik dat ik veel gezonder heb geleefd dan normaal gesproken en daarom voel ik mij ook best wel heel erg goed! Verder heb ik eigenlijk weinig commentaar over deze dag. Ik hoop in ieder geval dat jullie het interessant vonden  om te lezen hoe mijn eerste dag verlopen is en ik spreek jullie snel weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten