vrijdag 26 april 2013

Wishlist Lente 2013

Het is weer wat warmer in Nederland oftewel we zitten in de lente.
Vandaag ga ik jullie de kledingstukken laten zien die ik dit seizoen graag wil hebben.
Lees lekker verder......

Large(bron: www.weheartit.com)

1.Leren legerjack:
Ik zie dit echt heel erg vaak op foto's en vind dit echt super stoer.
Ik ben zelf iemand die wel houdt van stoere kleren met een touch, en ik wil dit het liefst morgen al aan mijn garderobe toevoegen.

2.Lita's:
Ik ben zelf echt een sneaker girl, maar ik wil wel echt proberen mijn stoere stijl te gaan combineren met wat girly stuff. Daarom vind ik de Lita's een goed initiatief, omdat ze heel stoer maar tegelijkertijd ook heel erg girly zijn.

3.Bandana:
Ik ben normaal niet heel erg van die trends, maar bandana's lijken mij wel heel erg leuk om te proberen.


4.Gebroken witte sieraden:
Ik vind sieraden echt een toevoeging geven aan een outfit en vooral witte sieraden vind ik echt een chique uitstraling geven aan mijn outfits. En vooral met dit lente weer vind ik het dragen van lichte kleuren echt super mooi.


5.Short met studs :
Ik hou echt heel erg van studs en heb ook al een broek met studs gehad.
En normaal ben ik ook niet heel erg van de shorts, maar YOLO!

6. Kanten top :
Zwart is echt een kleur die je overal overheen kan dragen en ik ben voor deze lente/zomer dus ook echt opzoek naar een kanten top die ik over kwart broeken en shorts kan dragen.

Dit was het weer, ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn Wishlist.


Contact:
mail: mjstyleblog@live.nl
blog: www.missbeautynerd.wordpress.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten