woensdag 24 april 2013

Hoe gaat het?

Het is alweer bijna het eind van het jaar en iedereen weet wat dat betekent: De laatste toetsen en de laatste kansen om alles nog op te halen. En daarom ook een update, omdat ik helaas geen tijd had om artikelen vooruit te schrijven, ik ga vandaag weer wat artikelen tikken omdat het weer wat rustiger wordt. Maar jullie moeten het vandaag doen met mijn belevenissen van deze week tot en met nu toe. Op dit moment ben ik heel erg hard aan het leren voor een so die ik morgen heb, en ik morgen ook super vroeg opstaan om verder te leren. Ik hoop dat dit so goed gaat, omdat ik van dit vak nog maar een toets heb dit jaar. Maar genoeg daar over ik ben echt heel erg moe de laatste tijd, want ik leef super onregelmatig en daar baal ik best wel van. Laatst zei ik nog in een artikel dat regelmatig leven heel erg belangrijk is en dat is het ook gewoon. Want als je goed slaapt en goed plant heb je minder stress en kan je beter presteren op een dag. Ik ga dit dus ook echt proberen te doen na de meivakantie. Want man ik ben echt toe aan vakantie hebben jullie dat gevoel ook? Ik ben echt nog nooit zo erg toe geweest aan vakantie. Ik ben namelijk echt kapot en die toetsen mogen van mij ook echt weggelaten worden. Hebben jullie trouwens nog vragen over onderwerpen waar jullie mee dealen, zoals pesten of buitengesloten worden? Ik zou het echt super leuk vinden als jullie mij mailen met jullie vragen, dan kan ik ze in een artikel behandelen. Ik heb verder niet echt iets bijzonders te melden, wel dat ik druk aan het sparen ben voor een goede camera zodat ik professionelen foto's kan maken voor mijn blogs. Ik hoop dat jullie genieten van mijn artikels en andere berichten en dat jullie mijn blog nog steeds met veel plezier lezen. Ik doe het in ieder geval nog wel met super veel plezier! Oeps.... Ik zie op de klok dat het alweer 22:11 is en moet morgen 06:20 wakker worden dus moet echt naar bed toe.
Er komt snel weer een artikel online.


Contact:
mail:mjstyleblog@live.nl
www.missbeautynerd.wordpress.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten