woensdag 22 mei 2013

50books

Misschien wisten jullie dit nog niet, maar ik vind lezen echt super leuk om te doen. Helaas heb ik niet altijd tijd om te lezen, maar ik wou vandaag toch op een soort van creatieve manier mijn kennis van boeken met jullie delen. Enjoy! 


Ik kwam bij deze site via een andere blog en was meteen enthousiast. Je behandelt elke keer een vraag die iets met boeken te maken heeft en dit doe ik dan eens in de paar weken. Laten we beginnen.

De vraag: Welk boek las je onlangs en wil je iedereen aanraden ook te lezen? (vraag 11)
BloedlijnDeze vraag vond ik heel erg leuk en ik denk dat ik zou zeggen Bloedlijn van Corine Hartman. Ik heb alleen een soort van voorstuk uitgave gelezen, maar wat ik daarvan gelezen heb is echt geweldig. Het is spannend, maar ik ben iemand die snel bang is en daarom kan ik zeggen dat iedereen het zeker een keer moet gaan uitproberen. Het is een soort van thriller genre en het is echt geweldig. Kijk even snel rond in de bieb in jouw buurt of dit boek er al ligt. Het is zeker de moeite waard. Ik had ook nog nooit iets van deze schrijfster te lezen en ze blijkt heel goed te zijn. Laat mij ook weten of jij dit artikel leuk vond, of jij van lezen houdt en of jij dit boek al gelezen hebt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten