donderdag 23 mei 2013

Lekker recept

Eigenlijk besteed ik op mijn blog heel erg weinig aandacht aan een van de leukste dingen in het leven namelijk: eten. Vandaag deel ik een leuk en lekker recept met jullie, waar jullie hopelijk wat aan gaan hebben. enjoy!


Een van mijn favoriete dingen op dit moment om te eten is : Pannenkoek met shoarma.
Ik was en ben nog steeds geen pannenkoeken eter, maar pannenkoeken met shoarma zijn echt heerlijk! Ik ga vandaag het recept met jullie delen, zodat jullie niet helemaal naar het pannenkoekenhuis hoeven om te genieten van dit heerlijke eten, maar er ook thuis van kunnen genieten.

Benodigdheden:
1.250 gram bloem                6.boter en olijfolie.
2. 3 eieren                            7.ui
3.zout                                    8.komkommer en worteltjes
4.sla                                      9.knoflooksaus
5.300 gram shoarmavlees   10. melk

How to make it:
1.Je begint gewoon met de standaard pannenkoeken mix maken dit doe je door de eieren met het bloem en melk en boter te mengen. Je hebt nu de mix.
2.Schenk nu het beslag in de pan.
3.Bak ondertussen in een andere pan de shoarma.
4.Zodra de pannenkoek en de shoarma klaar zijn, bedek je de helft van de pannenkoek met shoarma, komkommer, worteltjes, sla en knoflooksaus. En vouwt het dubbel, je mag zelf beslissen hoe je hem dubbel vouwt, wees creatief.
5.Nu is het klaar om geserveerd te worden, Voila! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten