maandag 20 mei 2013

Tips tegen verveling

Iedereen heeft weleens dat hij/zij zich verveelt en dan geen idee hebben wat je moet doen. Daarom ga ik vandaag vertellen wat ik doe als ik mij verveel.






1.Begin een blog:
Vorig jaar verveelde ik mij heel erg vaak en wist ik ook niet waar ik mijn creativiteit in kwijt moest. Daarom begon ik een blog en daardoor ben ik mij echt minder gaan vervelen en kan ik ook  mijn gevoelens kwijt. Misschien is dit ook jou oplossing?


2.YouTube:
Maak een YouTube account en maak filmpjes, wees lekker jezelf en vertel over iets wat je leuk vind. Je kan er ook voor kiezen om een YouTube kanaal aan te maken om zo te abonneren op anderen en zo elke keer filmpjes te kijken. Je kan ook een kanaal vanaf het eerste filmpje gaan bekijken.

3.Ga naar buiten:
Ga lekker even wandelen/ hardlopen lekker alleen of neem iemand mee bijvoorbeeld een familielid of vriendin.


4.Spreek af met vriendinnen:
Onderneem iets op sociaal gebied te organiseren bijvoorbeeld een filmmiddag/ avond en zeg dat iedereen films en iets lekker mee neemt, iets leuk hoeft niet veel geld te kosten of ga lekker het park in om bij te kletsen.


5.Ga de stad in:
Ga lekker even de stad in om leuke kleren te spotten , je kan dit alleen doen of met een vriendin. Verwen jezelf even op iets lekkers en geniet van het leven.

6.Probeer nieuwe recepten:
Als je jouw verveelt is het heel erg leuk om recepten uit te gaan proberen, of bijvoorbeeld te gaan koken voor je gezin. Maak een menukaart en doe dit bijvoorbeeld met je kleine zusje of een ander  familielid. Je bent hier de hele dag mee bezig.

7.Maak een begroting:
Dit lijkt niet zo leuk , maar is wel heel erg slim om te doen. Maak een overzicht van al je inkomsten en uitkomsten meteen als je jouw geld binnen hebt, zo heb je de hele maand geen geldproblemen en kom je niet voor verrassingen te staan.


Dit waren alweer mijn tips hopelijk hebben jullie er wat aan gehad. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten