zondag 19 mei 2013

Telefooncases

Vandaag ga ik schrijven over telefoonhoesjes, ik vind dit namelijk een heel belangrijk accessoire en ook een heel leuk accessoire waar eigenlijk heel weinig aandacht aan besteed wordt.
Vandaag een paar mooie hoesjes, die ik tegenkwam op het web.


   Studs zijn een van mijn favoriete accessoires, en daarom vind ik de hoesjes hierboven ook helemaal geweldig! Ook leuk dat je nog een beetje van de kleur van de hoes ziet.
Hier zie je het begin van een aztec hoesje super leuk gedaan, dit zou ik zeker ook doen als ik een iPhone of iPod had. 


Ik vind dit hoesje echt super leuk met al de spikes erop, ik zou deze zeker zelf willen, alleen misschien is het toch iets te gevaarlijk?


Dit was het dan weer voor deze keer, hopelijk hebben jullie wat inspiratie opgedaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten