zondag 12 mei 2013

Waar was je?

Ik ben de afgelopen 3 dagen ineens verdwenen van de aardbodem (een beetje overdreven misschien?), en vandaag wil ik daarom een kleine update geven over waarom ik geen artikelen heb gepost en ook hoe het nu met mij gaat. Geniet van het lezen!


Daar ben ik weer! Ik ben deze week heel erg druk geweest met het leren en maken van toetsen en huiswerk, en had vooruit gewerkt tot en met woensdag. Helaas heb ik daarom al 3 dagen helemaal niks online gezet. Ik vind dit echt super jammer, en ik wil ook gewoon elke dag minimaal 1 artikel online zetten. Hopelijk jullie begrip hiervoor. Nu heb ik even een rustiger weekje, waarin ik wel heel veel moet gaan leren en mij al moet gaan voorbereiden op de toetsweek van het einde van het jaar. Ik wil namelijk echt nog heel erg gaan knallen aan het eind van het jaar, en volgens mij ben ik niet de enige. Maar dat was wel weer genoeg over waarom ik geen artikels heb gepost, laat ik eens vertellen over hoe het mij gaat. Ik zit in een periode in mijn leven, waarin ik meer ga nadenken over bepaalde dingen en daardoor tegen problemen aanstoot. Ik voel mij bijvoorbeeld de laatste tijd een beetje down en heb het gevoel dat ik niet genoeg bezig ben en voel mezelf lui. Ik ben natuurlijk helemaal niet lui, maar werk misschien te hard voor school en doe te weinig aan mijn sociale leven. Dit geeft misschien ook dat vervelende gevoel, misschien herkent iemand zichzelf hierin? Ik heb de laatste tijd ook echt de motivatie om veel tijd in mijn blog te steken en geniet ook van het toenemende aantal kijkers, maar het kan natuurlijk altijd beter. Vergeet dus niet je vrienden, familie, kennissen over missbeautynerd15 te vertellen! Ik vind het natuurlijk leuker als ik nog meer mensen kan helpen met bepaalde gevoelens en/of problemen waarmee je te maken krijgt. En wees zeker ook niet bang om te reageren! Ik vind het namelijk heel erg jammer, dat ik niet meer zoveel reacties krijg zoals in het begin, want dat is juist het leuke aan blogs. De communicatie met andere random personen en samen je kennis delen. En ook is het nog steeds zeer welkom om te reageren op de Missbeautynerd column, waarin je vragen kan stellen over problemen waarmee je te maken hebt. Er is geen enkele reden om je te schamen en je kan geheel anoniem een vraag stellen en ik weet zeker dat ik wel tot een oplossing kan komen of op zijn minst een raad kan geven. Je hebt niks te verliezen, toch? Zoals mijn zus altijd zegt: nee heb je al, ja kan je krijgen ;). Ik ga komende week weer een wat rustigere week tegemoet, maar heb wel veel positieve hoop om mezelf beter te gaan voelen en uit dat negatieve gevoel te komen. Ik hou jullie op de hoogte! En ben voor vragen altijd bereikbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten