maandag 24 juni 2013

200ste bericht!


I'm so excited, and I just can't hide it toe toe toe toe.
Vandaag is een hele leuke dag dit is namelijk mijn 200ste artikel op Missbeautynerd15!!! 

Toen ik bijna een jaar geleden begon met mijn blog had ik nooit verwacht dat ik nu nog bezig zou zijn, maar dat ik het alleen in de zomervakantie zou gaan bloggen. Maar dit is echt uitgelopen tot iets wat ik nu dagelijks probeer te doen en ik geniet met volle teugen van! En vooral houd ik van reactie, dus wees niet bang om te reageren. Ook kan je een mailtje sturen naar missbeautynerd15@live.nl met vragen of gewoon als je iets wilt vertellen. Ik vind het super leuk om te communiceren met jullie. Dit was het wel weer, vandaag gaat er nog een echt artikel online komen, maar ik zou zeggen op naar de 300 artikelen en de 100 volgers:). Much Love <3.

1 opmerking: