zondag 23 juni 2013

Holiday Films deel 1


Het is bijna vakantie en dat betekent lekker rustig aan doen en ook veel films kijken. Daarom een paar tips van films die door de jaren heen echt mijn favorieten zijn geworden. Hopelijk hebben jullie er iets aan. 

In de zomervakantie als het slecht weer is, is het heel erg zonde om je vakantie dan te laten verpesten. Het leukste en beste wat je dan kan doen is een filmmiddag/avond organiseren. 
Daarom vandaag een paar films die ik echt geweldig vind en jullie dus ook zeker wil aanraden om te gaan kijken. 


1.The Impossible:
Deze film zag ik in de bioscoop en hij is echt triest, maar ook heel mooi. Het is zeker een film waardoor je bij bepaalde dingen stil gaat staan.

2. Twiligt:Breaking Dawn part 2:
Ik was altijd echt anti-Twilight en wou het niet eens proberen te kijken, omdat ik het gewoon heel erg raar vond. Maar ik besloot er toch heen te gaan en hier heb ik geen spijt van gekregen, wat een leuke film! Ik ben fan.


3. Rags :
Dit klinkt misschien heel stom, maar ik krijg van deze Nickelodeon film gewoon echt zin om lekker te gaan dansen. Het is echt gewoon een hele leuke lichte film.

4.Ushi Must Marry:
Deze film heb ik nog niet gezien, maar gewoon al de trailers maken deze film helemaal fantastisch.
Ik zal aan werkelijk iedereen aanraden om deze film te kijken. Als je lekker wilt lachen.
 


5.The perfect get away :
Dit is echt een goede films, super eng, met goede spanning. Dit is echt een film van kwaliteit en echt helemaal niet voorspelbaar.

Dit is de eerste helft, hopelijk heb ik jullie hiermee geholpen.
Over een tijdje komt het tweede deel ook online.
Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten