dinsdag 25 juni 2013

Inspiration motivation#1



Vandaag voor het eerst een Inspiration motivation. 
Ik ga dit de komende tijd elke dag online zetten om iedereen even wat moed voor de nieuwe dag te geven. Lees lekker verder om te weten welke ik voor vandaag heb gevonden en ook wat mijn boodschap hiermee is. 

Hieronder quote die ik voor vandaag gekozen heb: 
Ik heb deze quote gekozen, omdat het echt laat zien dat je nooit moet stoppen met doorgaan. Je huilt wel eens en hebt hele moeilijke periode, maar toch is God er altijd voor jou in alle moeilijke tijden en God geeft jouw hoop.

Dus onthoudt voor vandaag dat je niet alles alleen hoeft te doen ook als je niet gelooft. God is altijd bij jou en beschermt jou. Je kan elke dag met hoop beginnen ook in moeilijke periodes, want het gaat allemaal goed komen zolang je maar hoop blijft hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten