dinsdag 25 juni 2013

Review Superdrug tea tree spot stick


Iedereen wil het perfecte huidje hebben en daarom heb ik vandaag misschien iets om jullie daarmee te helpen. Vandaag review ik de tea tree spot stick van Superdrug. Benieuwd? Lees lekker verder..
Iedereen wil natuurlijk zonder make-up de deur uit kunnen en zich zonder make-up ook zelfverzekerd worden. Ik draag zelf geen make-up en zit in de puberteit en heb dus ook puistjes. Ik wil die puistjes dus ook zo klein mogelijk houden en het liefst helemaal laten verdwijnen. Daarom was ik ook heel enthousiast toen ik laatst in de trekpleister deze tea tree stick zag. Ik had namelijk op internet al heel vaak gelezen dat tea tree goed voor puistjes was.
Benieuwd of deze hielp? Dat ga ik jullie nu vertellen. 

Als het eerste zag ik het kwastje en dit ziet er uit zoals een lipgloss kwast, dus prima want dit gaat niet pluizen. Wel vond ik het onhygiënisch om hem op alle puistjes te gebruiken, daarom heb ik elke keer wat op mijn hand aangebracht en dit met mijn schone vingers aangebracht, ondertussen gebruikte ik elke keer een andere vinger voor een ander gebied. Ik heb dit zeker 1 1/2 week uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat deze stick zeker werkt. Hij maakt je puistjes heel langzamerhand wat kleiner en ook zorgt hij ervoor dat je wat grotere puistjes makkelijker kan uitknijpen. Wel moet ik zeggen dat je met deze stick niet echt een egaal gezicht krijgt en ook moet je als je een snel resultaat wilt niet voor dit product gaan. Wel is het gewoon handig om te hebben als je een hele grote puist hebt en er gewoon iets op wil smeren om het iets kleiner te maken. Ik ga dus zeker nog verder met zoeken naar de ideale puisten doder.

De Tea Tree Spot Stick is te koop bij de Trekpleister voor 3.55,-

Abonneer je vooral op mijn blog!

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten