woensdag 31 juli 2013

Film aanraders





Vandaag ga ik vertellen over mijn favoriete films in filmland. Benieuwd of er ook een film voor jou bij zit ? Lees gezellig verder....

Ik ben eigenlijk al vanaf kleins af aan helemaal gek van films kijken en heb in al die jaren ook heel wat favorieten opgebouwd, vandaag deel ik die favorieten met jullie, Let's get started!

1. A Perfect Getaway : 
bron
Ik ben zo'n persoon die niet goed tegen hele enge dingen kan, maar toch hele enge dingen kijkt, omdat ik ergens toch van spanning houd, if that makes sense? Deze film keek ik een aantal jaren geleden en het is mij tot de dag van vandaag bijgebleven. Het is zo'n onvoorspelbare film en daarom vond ik het ook zo leuk. Ik zou hem zeker aanraden als je van spanning houdt tot de laatste seconde van een film.

2.Silver Linings Playbook: 
Deze film is nog niet zo lang geleden in de bioscoop geweest en is echt heel erg leuk. Het is een Romantische komedie, maar heeft zeker ook een psychisch randje eraan hangen. Heel erg leuk om op een meiden avondje te gaan kijken. 


3.Pitch Perfect: 
Deze film wou ik al heel lang zien, maar ik had nooit tijd om hem te kijken. Een aantal weken geleden had ik dan eindelijk de tijd om deze fantastische film te gaan bekijken, Het is een hele leuke en swingende film.En als je van dansen, zingen, acteren en romantiek houdt, ga je zeker van deze film genieten. 

4.Here Comes The Boom: 
Wat een geweldige film is dit, het gaat over boksen en dit klinkt misschien niet meteen leuk, maar geloof me dit is echt een leuke film. Het is heel erg grappig en er komen ook nog Nederlandse invloeden in terug, altijd leuk in Amerikaanse films natuurlijk. 



5.Revenge of the Bridemaids: 
Deze film is al een tijdje geleden uitgekomen, maar echt super leuk, grappig en romantisch. Ik raad deze film zeker aan,  echt een hele leuke romantische komedie/ meiden film.

Dit waren een paar van mijn vele favorieten films, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Laat mij weten wat jullie favorieten films zijn en ook of jullie mijn favorieten films hebben gekeken, zo ja, laat mij dan weten wat jullie ervan vonden. 

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

1 opmerking:

  1. Niet allemaal mijn films maar Revenge of the Bridemaids lijkt me wel wat!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen