maandag 29 juli 2013

Missbeautynerd15 goes Back to school



bron

Vandaag het eerste deel  van mijn Back to school serie: MissBeautynerd15 goes back to school!
Vandaag  alles over de voordeligste en beste schoolspullen waarmee je jouw jaar goed kan beginnen. Enjoy! 

Het is misschien een beetje vroeg, maar over een paar weken is het voor een deel van Nederland alweer tijd om in de schoolbanken te schuiven. Daarom laat ik vandaag een aantal producten zien die handig zijn om te kopen en ook waarvoor je ze kan gebruiken. Er komen nog meer Back to school artikelen online, dus hou mijn  blog in de gaten! Let's get started!


1.Bewaar mappen:

 Je krijg het hele jaar door allemaal losse blaadjes met allerlei informatie erop. Ik had vorig jaar heel vaak dat ik al die papieren door mijn hele kamer had liggen en uiteindelijk kwijt raakte. Daarom heb ik dit jaar meteen 2 mappen aangeschaft. De roze map ga ik gebruiken voor werkstukjes die ik moet inleveren, huiswerk blaadjes die ik moet inleveren en losse aantekeningen en die neem ik dus ook elke dag mee naar school. De blauwe gebruik ik om toetsen te bewaren en losse blaadjes in te bewaren.


2. Noteren:Alle producten komen van de Action en dus ook de volgende artikelen. Helemaal links zie je een zwart boekje die ik ga gebruiken om aantekeningen in te maken en to-do lijstjes in te maken. Aan de rechterkant van het zwarte notitieboekje zie je een agenda. Ik vind deze agenda echt heel erg leuk en lekker goedkoop. Hij heeft niet heel veel schrijfruimte, maar voor details gebruik ik mijn notitieboekje. En helemaal onderaan etiketten, voor mijn boeken om de naam van het vak en mijn naam en klas te noteren.

3.Schriften:
Het is natuurlijk heel erg belangrijk om iets te hebben waarin je alles kan schrijven over een bepaald vak. Ik koos ervoor om voor elk vak een schrift te kopen. Ik noteer hierin aantekeningen en opdrachten. 


4.Etui: 
Een etui is een van de belangrijkste benodigdheden voor school. Je kan namelijk niks zonder pen en markeerstiften. Ik vind het daarom ook heel erg belangrijk om een goed geordende etui te hebben. Hierboven zie je ook de inhoud van mijn etui en normaal voeg ik hier nog anti- bacteriële hand gel, een lipgloss en natuurlijk pennen aan toe. Zo heb je al je spullen bij je en hoef je nooit aan iemand te vragen om een pen. Leraren kunnen het ook heel erg waarderen als je gewoon netjes je spullen bij je hebt. 

Tot nu toe alle informatie, bijna al  de producten zijn afkomstig van de Action, uitgezonderd van de roze binder. Hieronder een prijzenlijst:
1.Roze binder (Big Bazar):0.99,-
2.Blauwe doorzichtige bewaar map:0.36,- 

3.Zwarte notitie boekje: 1.39,-
4.Agenda:1.99,-
5.Witte etiketten(60 stuks): 0.19,- 

6.Schriften: Per stuk- 0.29,-
7.Tijgerprint etui: 0.99,-
8.Markeerstiften (8 stuks): 0.99,-
9. Lippenbalsem(2 stuks): 0.60,-
10.Lijmstift: 0.22,-
11.Potloden met gum (12 stuks): 0.38,-
12.Puntenslijper (2 stuks): 0.29,-
13. Geodriehoek( met 4 andere liniaalsoorten): 0.72,-
14.Mini Nietmachine(500 nietjes): 0.98,-


Het 1e deel van de Back to School zit er alweer op. Alle foto's zijn door mezelf gemaakt met de Iphone 4s. Hopelijk hebben jullie genoten van dit artikel! Mijn vraag aan jullie is of jullie al je schoolspullen hebben ingekocht en waar jullie ze inkopen, laat het mij weten bij de comments.


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 

YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten